Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'espanyol als Països Catalans: dret de lladre

Per Toni Cucarella. Publicat al seu bloc el 5 de setembre de 2011.

S’exclama la premsa ultranacionalista espanyola (el Mundo, ABC) perquè hi ha qui diu que la interlocutòria contra el model lingüístic de Catalunya és una agressió al català, i encara s’escarota més –s’encén com un histriònic lluquet hispànic– quan exigeix, «a grito pelao», més castellà a les aules de Catalunya, fins i tot afirma –caga’t ja, Martorell!– que el castellà és llengua «natural» de Catalunya i que hi té drets!

13/09/2011 19:37 Hemeroteca
Toni Cucarella Toni Cucarella

Drets de lladre hauríem de considerar-los a tenor, si més no, de la forma com durant segles han imposat el castellà arreu dels Països Catalans. És com si el lladre reclamara a la víctima els diners que li havia robat després que la víctima els haguera recuperats, si no tots, almenys una part. Reclama el lladre, doncs, tot ofès i digne, els diners que havia robat, i tanmateix no és aquest el disbarat més gros. L’aberració monstruosa és que els tribunals de justícia (sic) li facen costat i li donen la raó. Justícia espanyola, veges tu... Perfum de merda, com si diguérem.

Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  6. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  7. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  8. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  9. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  10. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid