Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Montcada es manifesta a favor del repartiment del treball i la riquesa

Al voltant de 150 persones es va manifestar dijous passat pels carrers de Montcada (Horta) en contra de la crisi i a favor del repartiment del treball i la riquesa.
 
Convocats La Plataforma d'Aturats de Montcada, el sindicat COS i Endavant (OSAN), l’objectiu de la perolada era denunciar les retallades socials que s'estan patint a tots els nivells així com marcar amb punts negres alguns dels responsables directes de l’actual crisi capitalista, bancs o grans empreses com Mercadona, entre d’altres.

03/07/2011 16:18 Laboral
Durant la marxa es va denunciar la manca d’instal·lacions sanitàries públiques, el mal ús i balafiament dels impostos, els retalls socials, salarials i la precarització laboral, l’abús bancari o els grans beneficis obtinguts per la classe empresarial valenciana i estatal. La manifestació, que va marxar amb to festiu i reivindicatiu, també va servir per continuar amb la feina conjunta de les diverses organitzacions convocants i estretar-les amb el teixit associatiu de Montcada, ben present durant tot el recorregut.
 
Per saber-ne més:
 
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid