Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El ferit del 30-D a Palma era un guàrdia civil retirat que intentà agredir una manifestant

Les investigacions dels serveis d’informació de la policia espanyola s’han centrat en trobar un membre del servei d’ordre que fos corpulent, però no s’han centrat en el nucli de provocadors que iniciaren els incidents i que són un guardia civil retirat i el conegut ultradretà Antoni Marí, segons informa La Veu de Mallorca.

Alguns mitjans de comunicació il·lustraren la informació de la manifestació del 30-D amb la imatge d’un senyor major amb la cara ensangonada. 

18/01/2011 01:21 Drets i Llibertats
El personatge en qüestió és un guardia civil retirat, conegut per la seva ideologia ultradretana, i que segons testimonis presencials, inicià els incidents produïts al final de la manifestació en intentar agredir una al·lota que participava a la manifestació, segons Tribuna Mallorca.
 
L’exguàrdia civil acabà amb una cella oberta i atès, com es pot veure a la imatge, pel seu company, el conegut militant ultra, Antoni Marí (veure la fotografia)
 
A l'Antoni Marí  es pot veure en la següent fotografia abans de llançar una cadira contra la manifestació (publicada a La Veu de Mallorca)
 
veu2
   
 

Per saber-ne més:

L'EIM responsabilitza a la policia espanyola dels incidents ocorreguts a la Diada de Mallorca 

3.000 persones es manifesten a Palma per demanar una terra lliure

 

Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  6. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  7. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  8. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  9. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  10. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid