Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El ferit del 30-D a Palma era un guàrdia civil retirat que intentà agredir una manifestant

Les investigacions dels serveis d’informació de la policia espanyola s’han centrat en trobar un membre del servei d’ordre que fos corpulent, però no s’han centrat en el nucli de provocadors que iniciaren els incidents i que són un guardia civil retirat i el conegut ultradretà Antoni Marí, segons informa La Veu de Mallorca.

Alguns mitjans de comunicació il·lustraren la informació de la manifestació del 30-D amb la imatge d’un senyor major amb la cara ensangonada. 

18/01/2011 01:21 Drets i Llibertats
El personatge en qüestió és un guardia civil retirat, conegut per la seva ideologia ultradretana, i que segons testimonis presencials, inicià els incidents produïts al final de la manifestació en intentar agredir una al·lota que participava a la manifestació, segons Tribuna Mallorca.
 
L’exguàrdia civil acabà amb una cella oberta i atès, com es pot veure a la imatge, pel seu company, el conegut militant ultra, Antoni Marí (veure la fotografia)
 
A l'Antoni Marí  es pot veure en la següent fotografia abans de llançar una cadira contra la manifestació (publicada a La Veu de Mallorca)
 
veu2
   
 

Per saber-ne més:

L'EIM responsabilitza a la policia espanyola dels incidents ocorreguts a la Diada de Mallorca 

3.000 persones es manifesten a Palma per demanar una terra lliure

 

Rànquings
  1. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  2. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. Poble Lliure i La Forja organitzen dos actes a Arbúcies i Girona amb motiu de la Diada
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. L’Assemblea Sobiranista reclama expulsar Aena dels aeroports de les Illes
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  9. Les entitats memorialistes recorren la declaració de Via Laietana 43 i exigeixen la fi dels usos policials
  10. L’ANC se suma a la concentració del 17-A per exigir la veritat sobre els atemptats
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid