Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Assalten una mesa a Terrassa i s'enduen els vots de l'urna

El temor espanyolista que els Països Catalans decideixin lliure i democràticament el seu futur s'ha fet sentir amb força a Terrassa, que aquest diumenge celebra la consulta popular per la independència.

Segons ha confirmat la comissió Terrassa Decideix, un o més individus -no especifica quants- han assaltat una mesa de Terrassa, la ubicada al Parc dels Catalans, i se n'han endut l'urna amb tots els vots emesos fins al moment.

23/01/2011 18:32 Drets i Llibertats

A més, han agredit un dels membres de la mesa, que segons ha precisat la comissió organitzadora, es troba en bones condicions i no ha pres mal. 

Segons ha explicat Terrassa Decideix a través del Twitter, fruit de l'assalt s'han perdut un centenar de vots. Els Mossos d'Esquadra i la policia municipal de Terrassa s'han desplaçat a la mesa instal·lada al Parc dels Catalans on s'ha produït l'agressió.

13% de participació

Amb el 7% acumulat de vot anticipat, les darreres dades fets públiques per Terrassa Decideix -que són de les sis de la tarda- apunten que han votat 14.970 persones, és a dir el 8,45% de participació. En total, un 16% de la població terrassenca amb dret a vot havia votat fins a les sis del migdia. Amb tot, encara queden vots anticipats per computar, però rondarien pels volts dels 12.500, precisa.

Podeu seguir tota l'actualitat de la consulta al Twitter de Terrassa Decideix.

 

272__320x240_dscn8552

 

Per saber-ne més:

Terrassa decideix sobre la Independència

 

Rànquings
  1. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  2. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. Poble Lliure i La Forja organitzen dos actes a Arbúcies i Girona amb motiu de la Diada
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. L’Assemblea Sobiranista reclama expulsar Aena dels aeroports de les Illes
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  9. L’ANC se suma a la concentració del 17-A per exigir la veritat sobre els atemptats
  10. Les entitats memorialistes recorren la declaració de Via Laietana 43 i exigeixen la fi dels usos policials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid