Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'Ametlla de Mar decideix aquest 12 d'octubre

Feixisme versus democràcia. Mentre els espanyolistes estiguin celebrant la matança de 80 milions de persones a Amèrica, l'Ametlla de Mar estarà convidant els seus convilatants a votar si volen seguir pertanyent a l'estat espanyol.

L'Ametlla és el sisè municipi de les Terres de l'Ebre que acull una consulta popular sobre la independència. La data escollida pels promotors, la plataforma La Cala Decideix, ha estat el 12 d'octubre, coincidint amb la celebració del Dia de la Hispanitat.

11/10/2010 21:54 Drets i Llibertats
D'aquesta forma, l'Ametlla de Mar es convertirà en el sisè municipi ebrenc que celebrarà una consulta popular independentista. La primera població va ser Xerta (Baix Ebre) el 28 de febrer; després Ulldecona i Alcanar, al Montsià, el 25 d'abril; i les darreres consultes es van fer a Móra la Nova i Garcia, a la Ribera d'Ebre, el passat 20 de juny.

Aquest dimarts a la sala de la SCER hi haurà dues urnes que recolliran el vot dels ciutadans de nou del matí a vuit del vespre. Tenir més de 16 anys, estar empadronat a l’Ametlla de Mar, portar el DNI, passaport o NIE, aquests són els requisits que hauran de complir tots aquells caleros que vulguin participar en el referèndum per la sobirania catalana.

Alguns dels caleros ja han votat de manera anticipada en les urnes col·locades a peu de carrer que la Plataforma ha posat a La Diada dels Fideus Rossejats, a l’Arrossejat, l’Aplec sardanista i, per suposat, per la Diada de Catalunya. A més, aquests dies la Cala Decideix ha posat una urna de recollida del vot anticipat entre el c/Andreu Llambrich i el St Joan. A més, tots aquells ciutadans que es vegin impossibilitats per anar a votar el proper dimarts un fedatari els pot passar a recollir el vot a domicili.


Consulta per la Independència a L'Ametlla de Mar
 
9 matí. La Banda de Cornetes i Tambors Verge Candelera sortirà a despertar el poble.
10 matí. Botifarrada
12 migdia. Concert de Miquel del Roig
5 tarda. Jocs i Xocolatada
De 9 a 20 hores es podrà votar a la Sala de la Societat, C/ Països Catalans 18
 

Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  7. 13 anys sense en Toni Lecha
  8. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  9. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  10. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid