Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'estat espanyol expulsa 30.000 immigrants cada any

L'estat espanyol fa fora cada any 30.000 persones nouvingudes tant si han comès delictes com no en un estat, l'espanyol, on la presó és intercanviable per la repatriació.

Ho ha dit aquest dimarts la secretària d'Estat per a la Immigració, Anna Terrón, en una entrevista a Catalunya Ràdio, on ha precisat que se'ls expulsa cap als seus països d'origen. Per ella, és un nombre "notable" de persones, però ha puntualitzat que "es prioritzen aquells que han comès delictes".

17/08/2010 20:32 Drets i Llibertats

Terrón ha remarcat que la llei ja preveu que el jutge pugui canviar el compliment de la pena de presó per l'expulsió. A més, ha explicat que són uns 200.000 els immigrats en situació irregular a l'Estat i que els immigrants que entren amb pastera han passat de 40.000 cada any a un miler, aproximadament. Igualment ha constatat la dràstica reducció dels contractes en origen.

Defensa la policia espanyola

D'altra banda, Terrón ha defensat la "professionalitat" de les agents de policia espanyoles que treballen a la frontera de Melilla i que els últims dies han estat atacades per activistes marroquins.

Per a la secretària d'Estat, aquesta frontera és "extraordinàriament complicada, per on passa una quantitat de gent al dia molt notable".

Rànquings
  1. Neutralitzar el comportament ocupant
  2. La família reial torna a les Comarques Gironines de la mà de l’alcalde d’ERC de Sant Martí Vell
  3. L’ANC i la CACGi preparen mobilitzacions contra les visites borbòniques de la setmana vinent
  4. Tensió a Sant Martí Vell per la visita de la família reial: desallotjaments, crits i protestes
  5. SOM POBLE registra una moció per declarar Sant Martí Vell com a poble republicà i antimonàrquic
  6. 41è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  7. Walter Benjamin, entre el suïcidi i la traïció d’Europa
  8. Protestes independentistes marquen el lliurament dels premis Princesa de Girona al Liceu
  9. Arrenca a Barcelona l’Ecomarxa 2025 amb el lema “Gotes d’esperança, onades de canvi”
  10. XLVI Aplec patriòtic al Pi de les Tres Branques
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid