Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ja són quaranta els municipis "moralment exclosos de la Constitució Espanyola"

Els pobles de Cornellà de Terri (Pla de l'Estany), Vidreres (Selva) i Vilablareix (Gironès) se sumen als 37 municipis que s'han declarat  "moralment fora de la constitució espanyola".
 
L'Ajuntament de Vilablareix ha estat el darrer poble que ha seguit  les passes que va iniciar el Port de la Selva i també va aprovar una moció en què el consistori s'exclou moralment de la Constitució Espanyola. La moció va tirar endavant amb els vots favorables d'ERC i CiU i amb l'abstenció dels PSC. De fet, els socialistes van recomanar als regidors que no donessin suport a les mocions d'aquestes característiques.

11/08/2010 02:40 Política

 

Llistat de municipis que s'han declarat "moralment fora de la constitució espanyola"

 

Pla de Santa Maria (Alt Camp)

Castelló d'Empúries, Port de la Selva i Vilamaniscle (Alt Empordà)

Capellades (Anoia)

Vilafranca del Penedès (Alt Penedès)

Avinyó, Calders, Sallent i   Santpedor  (Bages)

Palafrugell (Baix Empordà)

Begues i Molins de Rei (Baix Llobregat)

Tarrés, Albí (Garrigues)

Llambilles, Sant Gregori, Vilablareix (Gironés)

Arenys de Munt, Argentona (Maresme)

El Brull, Calldetenes, Manlleu, Sant Pere de Torelló, Montesquiu, Sant Quirze de Besora, Vic, Viladrau (Osona)

Mollerussa (Pla d'Urgell)

Cornellà de Terri (Pla de l'Estany)

Ripoll i Pardines (Ripollès)

Amer, Anglès i Vidreres (Selva)

Vacarisses i Castellar del Vallès (Vallès Occidental)

la Garriga, Lliçà de Munt i Tagamanent(Vallès Oriental)

 

Per saber-ne més:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Port de la Selva i Vilafranca del Penedès es declaren moralment exclosos de la constitució espanyola  
 

 

Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  7. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  8. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  9. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  10. Tres militants de l’Esquerra Independentista detinguts a Osona en una acció contra el model de grans distribuïdores
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid