Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
"Identi'CAT", 9a trobada de la catalanitat a Baó, enguany la cultura gitana

La trobada està organitzada per l'associació Aire Nou de Baó i va néixer el 2002 amb la finalitat de reivindicar la catalanitat en tots els seus àmbits. (Programa)

Avui i fins el diumenge es desenvoluparan la majoria dels actes d'Identi'CAT, trobada de la catalanitat a Baó (Catalunya Nord) que enguany estan dedicats a la cultura gitana, especialment la nit de foc i de festa, tallers i xerrades, projeccions i balls nos faran descobrir una vessant mal coneguda de la identitat d'una comunitat integrada arreu dels Països Catalans des de fa segles.

01/07/2010 12:25 Cultura
Rànquings
  1. Els Mossos d'Esquadra detenen a Girona el veterà militant independentista Quim Tell durant una protesta davant de la seu de la Fundación Princesa de Girona
  2. La Fundación Princesa de Girona intenta enganyar a l'Unigirona
  3. Alternativa per Cervià i Raset guanya les eleccions per primera vegada
  4. Convoquen una concentració a Girona en contra dels premis de la Fundación Princesa de Girona
  5. Poble Lliure: "A Catalunya cal articular un Front popular, republicà i antifeixista per la Independència"
  6. 44è aniversari de la mort del lluitador independentista Fèlix Goñi 'Bruc'
  7. Homenatge Nacional a Carles Castellanos i Llorenç
  8. Micro-mecenatge per fer possible el documental: “Laietana, 43. El cau de la Bèstia”
  9. El missatge de la Flama del Canigó a càrrec del conseller de Cultura a l'exili, Lluís Puig i Gordi
  10. La gran posada al dia (“The Big Catch-Up”)
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2023 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid