Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Neix a Sardenya un diari digital en català perquè els sards "centrin la mirada en Catalunya"

El sard Roberto Oronti ha pujat al carro de les possibilitats que obre Internet i ha decidit crear un diari digital en català i italià per a Sardenya. Estarà operatiu a mitjan mes de juliol i tindrà per objectiu obrir ponts de negoci i intercanviar experiències culturals entre Itàlia i Catalunya.

La idea de l'empresari, propietari també del diari d'informació digital Sassari Notizie, és que els sards deixin de focalitzar-se cap a l'est, Itàlia, i centrin la mirada cap a l'oest, Catalunya.

12/06/2010 11:06 Llengua

El projecte compta amb el suport de la delegació de la Generalitat a l'Alguer, però el finançament inicial prové íntegrament de fons propis. Oronti començarà a donar a conèixer el diari a través de Facebook i després farà una presentació formal a institucions i empreses de Catalunya i Sardenya per obtenir finançament.

L'objectiu és posar en marxa un diari digital que tractarà temes d'economia, turisme, cultura i espectacles, que serà bilingüe (italià i català) i que a partir d'aquesta eina "es podran crear ponts de comunicació entre els dos territoris del mediterrani, que tenen interessos recíprocs", argumenta.

A més, l'advocat vol potenciar la secció d'agenda i generar interès entre els catalans i els sards sobre les activitats culturals i econòmiques que tenen llocs en ambdós territoris.

Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. Es presenta el llibre "La moguda juvenil a la Prosperitat. 1980-2000"
  10. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid