Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CUP de Mataró: "La consulta és una bona oportunitat per la ruptura"

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Mataró, que ha fet una intensa campanya a favor del "sí", advoca per continuar amb la mobilització popular que ha nascut de l'organització d'aquesta consulta.

Mataró és la ciutat més important quant a nombre de ciutadanes amb dret a vot d'aquesta onada de consultes per la independència. Amb tot, ha aconseguit el major nombre de vot avançat registrat: un 18%.

20/06/2010 13:03 Política

Davant la convocatòria de la consulta sobre la independència que ha organitzat la plataforma Mataró Decideix, la CUP de Mataró vota-si-180reitera tot el seu suport a una iniciativa ciutadana que posa de manifest "el valor i l’exemplaritat de l’autoorganització i la democràcia directa".  

La CUP ha fet campanya a favor del "sí" a la consulta del 20 de juny amb el lema “Mataró per la independència”, ha editat un vídeo exposant les raons per a votar "sí" i, paral·lelament, fa una crida a tothom que se senti partícip a penjar senyeres estelades als balcons durant el dia de la consulta.  

La CUP considera que és important que el màxim nombre de mataronins i mataronines participin a la consulta del 20 de juny votant "sí" a la independència. En aquest sentit, ha fet una crida a la participació i a continuar la mobilització popular per la convocatòria d’un referèndum nacional d’autodeterminació i per tal d’assolir la majoria social necessària per a fer realitat la independència.  

Per la formació, la consulta del 20 de juny és "una bona oportunitat per a fer evident que volem iniciar un procés democràtic de transició política i social cap a la plena sobirania, fent de l’autodeterminació el nostre full de ruta col·lectiu i la veritable alternativa al fracàs de l’Estatut i a la crisi".

 

{youtube}qtX87dbLsuA{/youtube}

 

Seguiment especial de la 4a onada de consultes sobre la independència

Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  9. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  10. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid