Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Destinen diners en temps de crisi per a la defensa de l'exèrcit espanyol

Es tracta només d’una petita mostra de com utilitza els diners el govern espanyol en temps de crisi

El Ministeri de Defensa espanyol ha emès el 2 de novembre una resolució segons la qual es destinaran 723.000 euros en subvencions per a activitats adreçades a prestigiar les forces armades. El text de la resolució diu que aquestes subvencions tenen com a finalitat el suport amb fons públics  a la realització d'activitats de promoció, difusió i foment de la Cultura de Seguretat i Defensa de la imatge de les forces armades.

La quantia màxima global es de  723.300 €, distribuïts de la següent manera, 661.000 €, per a persones físiques o jurídiques, públiques o privades, sense ànim de lucre, que realitzin activitats directa o indirectament relacionades amb les forces armades i 62.300 € per a estudis a favor de la pau.

11/11/2009 11:45 Política
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  5. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  6. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  7. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  8. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  9. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid