Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La direcció de TMB demana presó per a un treballador

El judici està previst pel 10 de setembre a les 10h a la Ciutat de la Justicia. la Direcció de TMB li demana 2 anys de presó per danys i 18 mesos de multa a 10 euros diaris o 2 anys de presó per coaccions. També demana 792,12 euros per destrosses.

Andreu de Cabo, tècnic de la Cotxera Pablo Díez (abans coneguda com Cotxera de Ponent) i delegat del Comitè d’empresa Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) per CGT, serà jutjat per uns incidents ocorreguts durant el passat període de vagues en la cotxera de Zona Franca amb els antidisturbis dels Mossos d’Esquadra.

01/09/2009 11:05 Drets i Llibertats
Recordem que Andreu de Cabo fou denunciat per l'empresa, ja que la Direcció de TMB es va negar a donar la llista de serveis mínims i més tard va demanar als antidisturbis que traguéssin al piquet informatiu “del mig” perquè deia que alentíem la sortida dels busos, quan el que preteníem era comprovar si eren o no serveis mínims.
 
Andreu de Cabo, malgrat ser tècnic, sempre ha estat al costat del col·lectiu de conductors/es en defensa dels 2 dies de descans setmanal. Va estar en els piquets, va estar en les manifestacions i sempre ha defensat la causa dels conductors el que li ha comportat expedients sancionadors i, ara, una denúncia penal.
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. "Temps de mobilització"
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  10. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid