Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Brams celebrarà el seu 20è aniversari fent alguns concerts

"Com que ens morim de ganes de tornar a tocar aquelles cançons, volem fer públic que l'any que ve, coincidint amb el vintè aniversari del naixement de Brams, farem uns quants concerts"
Brams ha anunciat que farà alguns concerts l'any que ve, coincidint amb el vintè aniversari del seu naixement. Això no vol dir que el grup torni a emprendre la carrera de manera estable, però ens troben molt motivats per celebrar-ho "perquè ens ho havíem arribat a passar molt bé i perquè vam quedar com bons amics. I com que ens morim de ganes de tornar a tocar aquelles cançons, volem fer públic que l'any que ve, coincidint amb el vintè aniversari del naixement de Brams, farem uns quants concerts", tal com diu en Titot al seu bloc
 

13/05/2009 10:55 Cultura
Això no vol dir que el grup torni a emprendre la carrera de manera estable, faran alguns concerts a principis d'any per no entorpir el desenvolupament dels seus grups actuals, que són els projectes en què creuen i que segueixen volent defensar.
 
La setmana passada va fer quatre anys que Brams s’acomiadava al camp de futbol de Berga davant més de 10.000 persones. Van decidir plegar per no córrer el risc d'esgotar el projecte i per guardar-lo en el seu millor moment en el lloc més destacat del museu dels grans records.
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid