Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Presentació del poemari "Terra de pas" de Ferran Aisa

L'autor vinculat al moviment anarquista de la ciutat, va presentar el nou poemari a la sala l'Horiginal de Barcelona, al cor del barri "El Raval", on Ferran va viure la seva infantesa.  El poeta i crític literari David Castillo va fer de mestre de cerimonies en un capvespre màgic, en una sala plena a vessar.

Aisa i Castillo formen part d'una generació de barcelonins vinculats als Ateneus Populars que omplien la ciutat a les dècades del 70 i 80.

29/01/2009 23:45 Cultura

Ferran Aisa ha publicat gairebé una desena de llibres que parlen, entre altres coses, sobre el barri del Raval, la cultura anarquista a Catalunya i el pensament obrer. A més dels seus llibres, Aisa és col•laborador del diari Avui, on hi escriu a l’apartat de Cultura.  

En aquest recull de poemes, Ferran Aisa ens endinsa en el recorregut de Barcelona a les Terres de Ponent a través del “somni esdevingut vers o del vers esdevingut somni”. Segons l’autor, aquests versos, escrits entre el 1999 i el 2008, són el seu “viatge a la memòria a través dels sentiments”. La terra de pas no és altra cosa que un camí que porta cap a un altre [l'o.r.i.n.a.l.]

A ValldignaDigital hi trobareu un ampli reportatge en vídeo de l'esdeveniment, que va cloure amb un sentit i compromés recital poètic.

 Per saber-ne més:

Entrevista a Ferran Aisa, poeta i escriptor barceloní - Ivana

Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid