Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP es referma en l’acció política municipal i aposta per esdevenir un referent nacional

(valoracions) La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) no tanca la porta a la possible participació a eleccions d’àmbit supramunicipal però la supedita  a un debat previ i participatiu conjunt amb totes les assemblees locals. Un altre objectiu que fixa la ponència és el reforçament de la coordinació amb l’espai de l’Esquerra Independentista i el conjunt d’organitzacions  que hi pertanyen. Aquesta serà la línia estratègics a seguir de la CUP en el seu futur, després de l'aprovació de la ponència que proposaven els nuclics de Manresa, Lleida i Sant Celoni a l'Assemblea Nacional Extraordinària celebrada avui a Mataró, que ha comptat amb la participació de prop de tres-cents militants.

11/01/2009 20:06 Política
La ponència proposa que, tot i que la principal punta de llança de la CUP ha de ser el treball municipal, la CUP estableixi el discurs polític mataro3més enllà l’ambit municipal i doni respostes  a aquelles qüestions que afecten el territori. També proposa un reforçament organitzatiu i ideològic de la CUP, consolidant els seus organs nacionals i impulant una millor implantació arreu dels Països Catalans.
 
La ponència guanyadora ha estat ratificada amb 184 dels vots favorables, 94 contraris. El portaveu d’aquesta ponència ha explicitat en el seu discurs final la voluntat de respectar els resultat i per tant contemplar la pluralitat de la CUP.
 
Gairabé han estat cinc hores d’exposició i debat de les 3 ponències que finalment s’han votat.
 
Valoracions:
Valoració de l'Assemblea Nacional de la CUP a Mataró. Bloc No tot va sempre sobre rodes d'Alex Maymó
 
Posem fil a l'agulla!. Bloc de Juli Cuéllar 
 
 
Un pas en positiu. Per Pau Juvillà Ballester, membre de la CGT i del Secretariat Nacional de la  (CUP)  
 
Ara si: la CUP l'alternativa necessària. Per Antoni Rico i Garcia, Historiador i membre del Secretariat Nacional de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) 
 
 
 
Caminant, pas a pas. Bloc d'en Jordi Navarro 
 
 
 
 
 
 
 
Tractament informatiu:
Per saber-ne més:
Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  3. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  4. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  5. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  6. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora, un retrat calidoscòpic"
  7. La pressió veïnal força la suspensió del Ple de Sant Just Desvern per la negativa de l’alcalde a posicionar-se sobre la violència policial
  8. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  9. 50 anys respirant tòxics i escoltant excuses
  10. L’ONU avala el pla d’autonomia del Marroc pel Sàhara Occidental i encén la resposta del Front Polisario
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid