Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Acte del 20è aniversari de Maulets a la UCE

A les 18h, l'assemblea de Maulets del Rosselló organitza un acte a la Universitat Catalana d'Estiu en el marc dels 20 anys del naixement de Maulets sota el títol "Les lluites juvenils als Països Catalans". L'acte contarà amb la participació del Moviment estudiantil de Perpinyà contra la llei relativa a les llibertats i responsabilitats de les universitats (LRU) i el Moviment de Jóvens de les Terres de l'Ebre.

23/08/2008 01:43 Política

Per saber-ne més:

Celebració del 20è aniversari de Maulets al Maresme. Llbertat.cat

Acte pels 20 anys de Maulets al Centre Cultural el Calisay d'Arenys de Mar. Llibertat.cat  

El passat mes de febrer, Maulets,  dins dels actes del seu 20è aniversari va fer una exposició de cartells al Casal Jaume I de Gandia. La mostra era un recull de cartells editats per l'organització juvenil per donar publicitat als actes,  fer propaganda política o denunciar fets.

Vaga estudiantil a la Universitat de Perpinyà. Llibertat.cat

Protesta contra la nova llei d'autonomia universitària - Vilaweb.cat 

Neix una plataforma a la Universitat de Perpinyà per a fer front a la mercantilització de l’educació - Llibertat.cat

Universitat S.A.- Article de Joana Serra, publicat al portal Catnord.cat i a Llibertat.cat

Acció dels Jóvens de les Terres de l'Ebre a l'estand del Departament d'Agricultura. Llibertat.cat

Els Jóvens de l'Ebre tapien la delegació del govern a Tortosa. Llibertat.cat

 

 

Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  6. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  7. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  8. El Sindicat de Llogateres es concentrarà demà per evitar el desnonament d'una família del carrer Marina de Barcelona
  9. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  10. El Sindicat d'Habitatge Socialista denuncia un nou cas de turistització al Bloc Muntaner de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid