Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'EIXIDA del mes d'abril

El número 18 de l'Eixida el butlletí Mensual Popular de Sant Andreu, aquest mes a portada i sota el títol, Més barracons. Les deficiències en equipaments a Sant Andreu, ens apropa a la triste realitat dels barracons de les escoles per la manca de planificació. Així assenyala que "una escola que, per cert, tan sols havia d’estar un any en barracons i ja en porta tres, a l’espera que el curs vinent l’escola de pedra estigui acabada". Ho remarca, davant el nou CEIP La Maquinista.


02/04/2008 19:49 Comunicació
I és que la gestió dels equipaments educatius, que haurien de ser degudament planificada i, per tant, prevista molt abans, és una gestió ‘pegot’, on les solucions passen d’un lloc a l’altre de curs en curs.
 
En aquest número també hi trobarem:
 
SANT ANDREU
De totes totes, dos dies >> La lluita dels/es conductors/es de TMB
 Reivindicacions per les casernes >> El futur dels antics terrenys
 
ENS HI FIXEM
Bolonya arriba amb porres >> La lluita estudiantil contra la privatització

RAS I CURT
Jornades antipatriarcals / 8 de març combatiu / L'Església, culpable / El Brot al Clot

PARLEM AMB...
Sergi Espinosa 'Piesnik', del Contrainfos >> "Necessitem tenir eines per informar la gent"

 
 

 

Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  5. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  6. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  7. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  8. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  9. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  10. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid