Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Tapen els forats per col·locar les torres de Molt Alta Tensió a Folgueroles i Tavèrnoles

14.09.07 Ahir a la nit es van tapar tots els forats que s'havien fet per posar les torres  de Molt Alta Tensió a Folgueroles i Tavèrnoles com a protesta contra per l'inici de les obres línia en aquest municipis de la comarca d'Osona. Demà hi ha convocada una manifestació-cercavila a les 19h a la plaça Carbó de Vic que recorrerà el centre de la ciutat aprofitant el Mercat de Música Viva.
 
 

14/09/2007 09:37 Territori

Un dels forats La Plataforma No a la MAT denuncia novament Red Eléctrica Española i la Generalitat perquè "només miren els seus interessos econòmics i polítics i no escolten les veus dels que exigeixen un debat sobre un nou model energètic". Considera que la MAT no és necessària i per tant remarca que des de la plataforma es farà tot el possible perquè "no se´n surtin ambles seves".

 

 

Per saber-ne més:

Els opositors a la MAT simulen un cementiri per mostrar la mort del territori.Diari de Girona 14.09.07

La plataforma No a la MAT talla la N-II a Medinyà i provoca 6 quilòmetres de cua.Diari de Girona 10.09.07 

Centenars de persones tallen l'Eix contra l'inici de les obres de la MAT 

 

Rànquings
  1. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  2. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  3. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  4. Poble Lliure i La Forja organitzen dos actes a Arbúcies i Girona amb motiu de la Diada
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. L’Assemblea Sobiranista reclama expulsar Aena dels aeroports de les Illes
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  9. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  10. Les entitats memorialistes recorren la declaració de Via Laietana 43 i exigeixen la fi dels usos policials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid