Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Acció contra les multes i l’ordenança de civisme a Berga

09.04.07 Dissabte passat, diverses persones es van encadenar a les columnes de l’Ajuntament de Berga i altres es van penjar al balcó del consistori, per protestar contra l'ordenança del civisme i molt concretament per les multes que l’alcalde de Berga va posar a 22 persones que van participar el passat 30 de setembre en una jornada de cultura al carrer, multes de 750 euros per cap i també per haver estat multat l’Ateneu Columna Terra i Llibertat, segons informa Berguedà llibertari. Per la seva banda, la CUP de Berga ha demanat en diverses ocasions que cal derogar aquesta ordenança i que s'han d'arxivar totes les multes que s'hagin generat.

09/04/2007 00:31 Política

Durant l’acció, que va durar unes tres hores, es van recollir signatures contra l’ordenança i es va informar a tothom de la situació creada. Les mateixes fonts anuncien noves protestes i accions contra aquest l'abús de poder de l'ordenança.

La CUP de berga, partidària de la seva derogació, remarca que molt aviat farà públic un estudi sobre aquesta polèmica ordenança.

Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  4. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  5. La paraula que va trencar el silenci
  6. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  9. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  10. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid