Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1999 ETA envia una carta al govern per a reprendre les negociacions de pau

1999 ETA envia una carta al govern espanyol per a reprendre les negociacions de pau 

24/10/1999 Tal dia com avui

La missiva d'ETA, que posava com a condició per a negociar alguns aspectes sobre la policia i l'exèrcit espanyol del País Basc, com l'aturada de la seva persecució contra el moviment independentista, proposava com a interlocutors el diputat Josu Ternera, Josetxo Arizkuren, "Kantauri", i Anton López, "Kubati", tots tres militants aleshores a la presó. Com a resposta a les propostes de diàleg de l'organització clandestina basca, l'endemà mateix d'aquesta carta era detinguda a l'Estat francès Belén González Peñalva, "Carmen", qui havia estat la interlocutora d'ETA durant les negociacions mantingudes amb el Govern central.

Rànquings
  1. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  2. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  3. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  4. Mataró acollirà els XXIII Premis Nacionals Joan Coromines
  5. L’ANC dona suport a la pagesia del Maresme i denuncia l’especulació urbanística al Pla de Balasc de Santa Susanna
  6. El País Valencià es retroba al Puig per dir ‘Som i decidim’
  7. La Columna 27 continua el seu camí cap al Parlament
  8. La Columna 27 d'octubre arriba a Cassà de la Selva en la seva desena etapa
  9. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  10. XLVII Trobada al Coll de Manrella: memòria, llibertat i germanor
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid