Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1997 Històrica reunió entre Gerry Adams i Tony Blair

1997 Històrica reunió entre Gerry Adams i Tony Blair

13/10/1997 Tal dia com avui

Durant una ràpida visita a l'Ulster per a donar suport a les negociacions de pau, el primer ministre britànic, Tony Blair, s'entrevistava durant un quart d'hora amb el líder del Sinn Féin, Gerry Adams, al palau de Stormont.

Per instruccions expresses de Blair, no es va poder prendre fotografies de la trobada, després de la qual grups d'unionistes va increpar Blair pels carrers de Belfast. Es tractava de la primera reunió entre un primer ministre britànic i un dirigent del Sinn Féin des de la independència d'Irlanda, el 1921.

Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  3. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  4. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  5. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  6. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  7. Berga homenatja mossèn Josep Armengou cinquanta anys després de la seva mort
  8. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  9. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  10. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid