Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1980 Actes de suport als empresonats independentistes del cas Batista i Roca

1980 Actes de suport als empresonats independentistes del cas Batista i Roca convocats pels CSPC

10/06/1980 Tal dia com avui

En aquesta data es va realitzar l'acte de cloenda a Pompeia Grups de la campanya del cas Batista i Roca amb el lema: Acte de denúncia del primer judici contra l’independentisme. En una fila zero es van situar representants de les organitzacions que en aquesta data donaven suport als Comitès de Solidaritat amb els Patriotes Catalans( CSPC): AC, BEAN, BERC, EC, FNC, IPC, NE i PSAN.

Aquest mateix dia es va celebrar l'Acte per la Llibertat al barri de Gracia amb l’actuació de Lluís Llach, a la Cooperativa de Teixidors a Mà. 

Durant aquestes moblitzacions dels CSPC s'hi van llegir les adhesions de solidaritat amb els represaliats del cas Batista i Roca de diverses organitzacions internacionals: Revolutionary Struggle (Irlanda), Sinn Féin (Irlanda), In Uaite (Friul), HASI-KAS (Euskadi), H.B. (Euskadi), BN-PG (Galícia), i de la Carta de Brest (organitzacions d'Euskadi, Irlanda, País de Gales, Catalunya-Principat, Catalunya-Nord, Bretanya, Galícia).

L'endemà, el dia 11 de juny, es va realitzar un acte al barri de Gracia de Barcelona, amb la projecció de l’audiovisual: “La Lluita dels nostres Patriotes” i la intervenció de l'advocat Ignasi Doñate.

Rànquings
  1. Barcelona serà el punt de partida de la flotilla internacional que vol trencar el bloqueig de Gaza
  2. “La catalanofòbia existeix i seguirà existint fins que Espanya acabi el seu propòsit: anorrear els catalans a costa de negar-los el dret a escriure la seva història”
  3. TV3, instrument d’alienació lingüística i nacional?
  4. El pont de Santa Cristina d’Aro torna a lluir estelades en plena operació retorn
  5. No n’hi ha prou amb informar en català: cal narrar el país en clau nacional
  6. L’Ajuntament de Santa Susanna continua abocant aigües freàtiques il·legalment al mar
  7. La plataforma en defensa de la R3 denuncia negligència davant les incidències a Rodalies
  8. SOS Costa Brava obre el Camí de Ronda de Cap Roig i denuncia la seva privatització
  9. EH Bildu: El que va dir Alonso sobre Txiki i Otegi "blanqueja el franquisme"
  10. L’Exèrcit espanyol de Terra patrulla Eivissa en una operació de “dissuasiu” en temps de pau
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid