Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1926 Decret del dictador espanyol Miguel Primo de Rivera

1926 Decret del dictador espanyol Miguel Primo de Rivera contra la llengua catalana a l'ensenyament

11/06/1926 Tal dia com avui

En aquesta data es va aprovar el Decret del dictador espanyol Miguel Primo de Rivera, que establia que aquells mestres que ensenyessin en una llengua que no fos l'espanyola serian sancionats o traslladats. Les Escoles de primària podrien ser clausurades si els seus mestres no respectaven el decret.

Rànquings
  1. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  2. La dignitat no entén de competències
  3. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  4. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  5. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  6. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  7. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  8. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  9. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
  10. La CUP ret homenatge a Francesc Macià a Montjuïc i carrega contra la monarquia i la “falsa transició”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid