Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1911 Milers de sufraguistes es manifesten pels carrers de Londres

1911 Unes 40.000 sufragistes es manifesten pels carrers de Londres

17/06/1911 Tal dia com avui

The Women's Coronation Procession va ser una marxa sufragista a Londres que es va portar a terme el 17 de juny de 1911, just abans de la coronació del rei George V, i que exigia el sufragi per a les dones en l'any de coronació. La marxa va ser organitzada per la Unió Política i Social de les Dones (WSPU).

Unes 40.000 persones van marxar de Westminster a l'Albert Hall de South Kensington. Charlotte Despard i Flora Drummond van conduir la marxa, que incloïa Annan Bryce vestida de Joan d'Arc i 700 dones i noies vestides de blanc per representar les presoneres sufragistes.

Rànquings
  1. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  2. Castelló d’Empúries homenatja Jaume Compte en el centenari del Complot de Garraf
  3. "Temps de mobilització"
  4. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  5. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  6. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  7. Llengua, cultura i poder
  8. Decidim!: "Una jornada de Lluita pel del Dret a Decidir del poble valencià"
  9. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  10. Impulsem una campanya amb el Consell de l’Advocacia Catalana per promoure el català en l’activitat professional dels advocats
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid