Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
"Independentistes de la Safor" condemna l'atac "feixista" al Centre Islàmic a Gandia

Independentistes de la Safor expressa, a través d'un comunicat, la seva més enèrgica condemna així com la seva solidaritat  amb el Centre Islàmic de la Safor, pel darrer atac feixista del que han estat víctimes.
Ahir a la matinada, un grup de joves van llançar diversos artefactes incendiaris contra la porta d'entrada del Centre Islàmic de la Safor. Un dels còctels molotov va impactar contra la paret i va començar a cremar. L'altre còctel que manipulaven els joves, se'ls va abocar el líquid i no van aconseguir llançar-lo contra la porta d'entrada al cremar tota l'ampolla.

28/03/2010 21:47 Drets i Llibertats

Pel que sembla, en aquest instant es van espantar davant el perill de cremar-se i es van marxar ràpidament del lloc. Aquest contratemps en la seva actuació va fer que, altre jove que estava intentant escriure alguna frase xenòfoba en la paret només li donés temps a posar la paraula "fora" i no acabés la inscripció.

Comunicat:

Des d’Independentistes de la Safor ens dirigim a la societat saforenca per expressar la nostra més enèrgica condemna així com la nostra solidaritat  amb el Centre Islàmic de la Safor, pel darrer atac feixista del que han sigut víctimes. Al mateix temps, voldríem denunciar l’existència des de ja fa aproximadament 5-6 anys d’uns quants grupuscles feixistes i xenòfobs a la nostra comarca i ,en especial, a Gandia (GAV, Alianza Nacional, España2000, Coalición Valenciana). Durant aquestos anys, curiosament, nombrosos col·lectius i persones de la nostra comarca ( el Bloc Nacionalista Valencià, Esquerra Unida, Maulets, Col·lectiu de Gais i Lesbianes de la Safor, Fundació Casal Jaume I, immigrants,etc.) han patit nombrosos atacs i agressions de caire feixista i xenòfob.


A l’igual que en aquesta darrera vegada , la resposta per part de les autoritats municipals i la policia nacional espanyola ha sigut sempre la mateixa: “Es tracta de fets aïllats”. El nostre col·lectiu, ja fa temps que denuncia la gravetat d’aquest tipus de declaracions així com la impunitat de què gaudeixen els feixistes ,responsables d’aquestes agressions, a la ciutat de Gandia. De nou, ho tornem a fer: Exigim la fi de la impunitat dels feixistes així com de declaracions, que a més d’insultar a la intel·ligència de totes i tots els saforencs garanteixen la impunitat dels agressors i la passivitat policial i de les autoritats institucionals. 

Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. 13 anys sense en Toni Lecha
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  9. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid