Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Acte de solidaritat amb totes les persones represaliades a Mataró per exercir el dret de vaga

Avui a les 19:30 h davant de l'Ajuntament de Mataró, sota el lema "Fer vaga no és cap delicte". Convoca la Plataforma Unitària d'Entitats Socials i Sindicals del Maresme

L'objectiu de la concentració és denunciar el context de repressió i assetjament policial amb què es va desenvolupar la Vaga General del 29S a Mataró. Cal recordar que durant el matí del 29S els Mossos van detenir arbitràriament a 7 persones (que van passar la nit a la comissaria dels Mossos) i com a mínim hi ha 11 persones dels diversos piquets informatius imputades amb càrrecs de coaccions i desobediència a l'autoritat.

07/10/2010 01:31 Drets i Llibertats

La concentració serà un acte solidaritat amb totes les persones represaliades per exercir el dret de vaga, per denunciar la vulneració de la presumpció d'innocència per part dels mitjans de comunicació locals, la criminalització contra els col·lectius socials i de l'esquerra sindical crítics amb UGT i CCOO i l'ús de la repressió com a maniobra de distracció davant la retallada de drets socials i laborals que suposa l'aplicació de la Reforma Laboral aprovada pel Govern espanyol.

La Plataforma Unitària d'Entitats Socials i Sindicals del Maresme, formada per la CGT del Maresme, IAC del Maresme (CATAC, USTEC, CATAC-CTS), FAVM, Àmbit Jove, CUP, Plataforma d’aturats/des de Mataró, Maulets de Mataró, Assemblea 26-S, i també el sindicat d'Oficis Varis de Mataró de la CNT-AIT.

Per saber-ne més:

29-S: Orgull de classe

Els sindicats majoritaris pacten la vaga general amb l'Estat 

Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  4. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  5. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  6. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  7. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  8. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  9. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  10. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid