Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
centres de dades
Ecologistes en Acció organitza a Barcelona una tertúlia sobre els perills ambientals dels centres de dades

La trobada, organitzada conjuntament amb el Grup Ecologista del Nucli Antic de Barcelona (GENAB), tindrà lloc aquest divendres 16 d'octubre, a les 18 h, al Centre Sant Pere 1892.

15/10/2026 Drets i Llibertats

Ecologistes en Acció de Catalunya i el Grup Ecologista del Nucli Antic de Barcelona (GENAB) organitzen aquest divendres 16 d'octubre una tertúlia ambiental sota el títol «Els perills dels centres de dades per al territori», amb l'objectiu d'obrir un espai de reflexió sobre les conseqüències ambientals i territorials d'aquestes infraestructures.

La sessió anirà a càrrec de Joan Carles López, membre de l'Àrea d'Energia d'Ecologistes en Acció de Catalunya, i permetrà abordar els reptes que planteja la implantació dels centres de dades, especialment pel que fa al consum energètic, els recursos naturals i l'impacte sobre el territori.

L'acte se celebrarà a les 18 h a l'Auditori Cullell i Fabra del Centre Sant Pere 1892, situat al carrer de Sant Pere Més Alt, 25, de Barcelona.

 

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  5. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  6. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  7. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  8. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  9. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  10. El 9 d'Octubre reivindica la llengua, la sobirania i els drets socials als carrers de València
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid