Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Paîsos Catalans
La Festa Estellés a Ca n'Alcover de Palma

Es fara la connexió entre València, Barcelona, Palma, Perpinyà i Andorra.

21/09/2025 Lema
Torna la Festa Estellés! a Palma. Una iniciativa per retre homenatge a la figura i obra del poeta valencià Vicent Andrés Estellés que enguany es tornarà a celebrar a Ca n’Alcover el dijous, 25 de setembre. Amb la col·laboració de l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana i PEN Català.

En aquesta edició, començarà la festa a les 19 h amb la inauguració de l’exposició ‘«Jo dic que aquesta terra esdevindrà un incendi» Josep M. Llompart: paraules de resistència’. A continuació es gaudirà de l’actuació de Xeixa i després es farà la connexió entre València, Barcelona, Palma, Perpinyà i Andorra. Es comptarà amb refresc servit per Ecoteca, el càtering ecològic i local d’APAEMA. L'entrada gratuïta.

Cal recordar que la proposta de la Festa Estellés s'inspira en els Burns supper (festa on els escocesos recorden el poeta Robert Burns) i combina poesia i gastronomia en un ambient festiu i popular, el marc més adient per recordar el poeta de Burjassot. Des de l'any 2010, diverses poblacions tant al País Valencià com al Principat o les Illes Balears celebren al llarg del mes de setembre les seves trobades d'homenatge al poeta.

Valora
Rànquings
  1. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  2. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  3. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  4. Fa 50 anys una alenada d’aire fresc va recórrer els Països Catalans
  5. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  6. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  7. Els Pastorets de l’Estany
  8. Veneçuela i el rostre nu de l’imperialisme
  9. Poble Lliure condemna l’atac militar imperialista contra Veneçuela
  10. La CUP, un any després del Garbí
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid