Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Amniant
Aturar les males pràctiques en la retirada de l'amiant a Barcelona
09/04/2025 Drets i Llibertats
S'ha observat una acceleració de processos de desamiantat a Barcelona, especialment al districte de l’Eixample. El que en principi sembla una bona notícia pot suposar un greu perill per a la salut tant del veïnat com dels treballadors si la retirada no es fa en les condicions correctes, com han pogut corroborar de manera reiterada les associacions veïnals de la zona, segons la Federació d'Associacions de Veïnes  i Veïns de Barcelona. (FAVB)

Explicaran la delicada conjuntura en què ens troba i exigiran a l'administració -Ajuntament i Generalitat- que assumeixi les seves responsabilitats per tal de garantir la salut de les persones mentre no s’implementi la nova Llei per a l’Erradicació de l’Amiant. Ho faran el proper divendres a les 10h al Local de la FAVB (carrer d'Obradors 10, 08002 Barcelona),  la Federació d'Associacions Veïnals de Barcelona (Favb) i Jubilats de Macosa-Alstom afectats per l’amiant.

 

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  3. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  4. La màfia castellana
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  7. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  8. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  9. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  10. Tres militants de l’Esquerra Independentista detinguts a Osona en una acció contra el model de grans distribuïdores
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid