Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Català a l'escola
L'STEi fa costat als docents en la defensa l’ús del català a l’escola

L’STEI considera desafortunades les declaracions la presidenta Prohens que qualifica la llengua pròpia de les Illes Balears «un càstig» 

 

17/10/2023 Educació

El sindicat denuncia les propostes de VOX i el PP d’eliminar el català de la sanitat i la funció pública, i decantar el català de l’educació. Per això, li exigeixen «que reconsideri aquesta opció, deixi de ser hostatge dels acords amb VOX, aparqui els experiments pedagògics i no atiï el foc de la confrontació lingüística a l’entorn escolar un altre cop».

«És irresponsable executar el programa antibalear de l’extrema dreta. El que cal és atendre els problemes reals de l’ensenyament —que posaren de manifest més d’un centenar de centres a l’enquesta de principi de curs de l’STEI: manca d’espais i infraestructures, habitatge, manca de docents de certes especialitats, poc personal per a atendre la diversitat, climatització en els centres...», han remarcat.

L’STEI Intersindical fa costat als docents i a la comunitat educativa en la promoció i l’ús del català a l’escola i ha comunicat que ofereix els serveis jurídics per a fer front a qualsevol mesura o proposta que vagi en contra de la normativa vigent i del procés de normalització lingüística.

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  5. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid