Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Escòcia
Clam a Edinburg a favor de la Independència d'Escòcia

A l'acte polític, el primer ministre Humza Yousaf  manigestat que "La independència ens permet corregir el mal històric del Brexit" i que "Westminster ens porta pel camí equivocat"

02/09/2023 Internacional

Aquesta tarda, milers de persones s'han manifestat aquesta pel d'Edinburg per reivindicar la Independència. El primer ministre Humza Yousaf ha liderat la marxa i ha pronunciat un parlament on a manifestat que Escòcia ha de torna la Unió Europea, ja que així ho va decidir al referèndum sobre el Brexit i paral·lelament ha d'assolir la plena sobirania nacional.

A la marxa han participat militants del Partit Nacional Escocès (SNP) i els verds escocesos. Humza Yousaf ha estat acompanyat de diversos consellers i polítics de l'SNP.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  3. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  4. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  5. 90è aniversari de l’assassinat del germans Badia
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  8. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
  9. ✊ NOVETAT EDITORIAL!
  10. Paiporta alça la veu pel 25 d’Abril: memòria, dignitat i reconstrucció en clau de país
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid