Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Homenatge
Acte de reconeixement als presidents Josep Lluís Albinyana, Cristòfol Soler i Quim Torra a València

Se celebrarà el dimarts 26 de setembre a les 20h. sota el títol de ‘La dignitat d’una nació. Reconeixement a tres presidents dels Països Catalans’ al Centre de Cultura Contemporània Octubre de València

21/09/2023 Política

L’acte està convocat per la recentment constituïda Assemblea del País Valencià per la República Catalana i comptarà amb la participació de Josep Lluís Albinyana, que fou president del Consell del País Valencià entre 1978-1979, Cristòfol Soler, president del Govern de les Illes entre 1995-1996 i Quim Torra, president de la Generalitat de Catalunya entre els anys 2018 i 2020.

Cadascun d’aquests presidents va governar en períodes diferents i tenien trajectòries polítiques diverses, però tenen en comú que cap dels tres no va renunciar als seus principis i, en moments difícils, van saber mantenir amb dignitat la seva fidelitat a la llengua i la nació catalana, un compromís que amb el pas dels anys han refermat i defensen públicament.

L’acte se celebrarà al Centre de Cultura Contemporània Octubre de València i els assistents, a part de sentir els parlaments dels tres presidents, també compartiran el sopar. La conducció de l’acte anirà a càrrec de la periodista i escriptora Núria Cadenes, i la presentació la farà el professor i històric militant independentista Josep Guia. L’acte es clourà amb la interpretació de la Muixeranga pel grup Estrela Roja de Benimaclet.

El preu del sopar és de 30 € per persona i les persones interessades a assistir-hi cal que s’inscriguin prèviament mitjançant el següent telèfon d’informació i reserves: 651 518 564.

Valora
Rànquings
  1. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  2. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  3. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  4. La maldat com a bandera
  5. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  6. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  7. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  8. Els sindicats d’educació presenten un ultimàtum al Departament i anuncien noves jornades de lluita
  9. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
  10. 25 anys sense l'Antoní Massaguer
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid