Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per a la República
L'ANC Valls torna a convocar els Ponts per la Independència a l’Alt Camp

El proper diumenge (27 d'agost) a un pont de l’AP-2 a la comarca

21/08/2023 Política
L’ANC Valls-Alt Camp ha convocat per a aquest diumenge, 27 d’agost, els Ponts per la Independència, una mobilització consistent a reclamar la República Catalana des dels ponts de l’autopista aprofitant l’operació tornada de l’estiu.

L’acte començarà a les sis de la tarda fins a les vuit del vespre en un pont de l’AP-2 de l’Alt Camp. L’ANC local convoca els interessats a participar en la mobilització a tres quarts de sis de la tarda al pàrquing de l’Escorxador de Valls, des d’on sortiran per donar inici a l’acte.

Valora
Rànquings
  1. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  2. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  3. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  4. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  5. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  6. La maldat com a bandera
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
  9. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  10. Entitats ecologistes denuncien una “campanya de criminalització” contra Collserola
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid