Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Bretanya
Centenars de persones a Carhaix donen suport a la redacció de la publicació "Le Poher"
26/02/2023 Internacional

Aquest dissabte, unes 600 persones han donat suport al setmanari bretó Le Poher  a Carhaix (Finistère). Durant un mes, el diari ha estat objectiu d'amenaces de mort i una alerta de bomba.

El Partit Bretó ha donat tot el seu suport a la redacció del setmanari i ha demanat a les autoritats policials i judicials competents que donin tota la llum sobre els autors d'aquests actes inacceptables.

El partit recorda com "la llibertat i la independència dels periodistes són valors preciosos però també fràgils. Sovint maltractada, la seva defensa ens ha de preocupar a tots".

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  3. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  4. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  5. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  6. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  7. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  8. Mor Josep Vilarasau i Salat
  9. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid