Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
AGITACIÖ i PROPAGANDA
Més Ponts per la Independència

Avui se n'han oplert alguns, com el de l'Espai Gironès sobre l'AP-7 a l'alçada de Salt, que ha estat guarnit amb pancartes i estelades de 5 de la tarda fins a les 9 del vespre.

28/08/2022 Política

Uns quants ponts sobre carreteres de la xarxa viària han estat guarnits aquesta operació tornada amb estelades i pancartes a favor de la República catalana. Es tracta de convocatòries de seccions locals de l’ANC amb el lema Ponts per la Independència. Alguns dels participants n’han compartit fotografies i vídeos a les xarxes socials informant que demà segueix la mobilització a diversos ponts del país.

Avui se n'han oplert alguns, com el de l'Espai Gironès sobre l'AP-7 a l'alçada de Salt, que ha estat guarnit amb pancartes i estelades de 5 de la tarda fins a les 9 del vespre.

També des del Baix Llobregat (Sant Just Desvern a més a més de dos trams sobre l'A-2 de Sant Vicenç dels Horts i Molins de Rei) diversos activistes han saludat els vehicles que entraven a Barcelona fent dels #PontsPerLaIndependència la porta que obre les mobilitzacions de la tardor. 

Valora
Rànquings
  1. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  2. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  7. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  8. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  9. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  10. La regeneració de la Flama del Canigó en marxa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid