Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
AGITACIÖ i PROPAGANDA
Més Ponts per la Independència

Avui se n'han oplert alguns, com el de l'Espai Gironès sobre l'AP-7 a l'alçada de Salt, que ha estat guarnit amb pancartes i estelades de 5 de la tarda fins a les 9 del vespre.

28/08/2022 Política

Uns quants ponts sobre carreteres de la xarxa viària han estat guarnits aquesta operació tornada amb estelades i pancartes a favor de la República catalana. Es tracta de convocatòries de seccions locals de l’ANC amb el lema Ponts per la Independència. Alguns dels participants n’han compartit fotografies i vídeos a les xarxes socials informant que demà segueix la mobilització a diversos ponts del país.

Avui se n'han oplert alguns, com el de l'Espai Gironès sobre l'AP-7 a l'alçada de Salt, que ha estat guarnit amb pancartes i estelades de 5 de la tarda fins a les 9 del vespre.

També des del Baix Llobregat (Sant Just Desvern a més a més de dos trams sobre l'A-2 de Sant Vicenç dels Horts i Molins de Rei) diversos activistes han saludat els vehicles que entraven a Barcelona fent dels #PontsPerLaIndependència la porta que obre les mobilitzacions de la tardor. 

Valora
Rànquings
  1. “La catalanofòbia existeix i seguirà existint fins que Espanya acabi el seu propòsit: anorrear els catalans a costa de negar-los el dret a escriure la seva història”
  2. Barcelona serà el punt de partida de la flotilla internacional que vol trencar el bloqueig de Gaza
  3. SOS Costa Brava obre el Camí de Ronda de Cap Roig i denuncia la seva privatització
  4. L’Exèrcit espanyol de Terra patrulla Eivissa en una operació de “dissuasiu” en temps de pau
  5. L’Ajuntament de Santa Susanna continua abocant aigües freàtiques il·legalment al mar
  6. EH Bildu: El que va dir Alonso sobre Txiki i Otegi "blanqueja el franquisme"
  7. Lleida acollirà una gran manifestació el 5 d’octubre contra les agressions al territori i en defensa de la vida rural
  8. Nous terratrèmols a la costa del Sénia en ple segellat de la Plataforma Castor
  9. Fa 18 anys que ens va deixar Lluís Maria Xirinacs
  10. No n’hi ha prou amb informar en català: cal narrar el país en clau nacional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid