Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Xirinacs
"Des de dins de mi. Autobiografia 1933-1955" de Xirinacs a la UCE de Prada

Des de dins de mi. Lluís M. Xirinacs Damians. Autobiografia (1932-1955), obra que Xirinacs va escriure a la presó l’any 1975, publicada per Voliana Edicions, es presendrà el 21 d'agost a la Universitat Catalana d'Estiu (UCE) a Prada

14/08/2022 Lletres

Amb motiu del 90è aniversari de naixement i 15è d’oferiment de la vida, la Fundació Randa – Lluís M. Xirinacs va anunciar la presentació de l’Autobiografia del pensador i activista independentista pels drets humans, que té el títol Des de dins de mi. Lluís M. Xirinacs Damians. Autobiografia (1932-1955), obra que va escriure a la presó l’any 1975 i ara ha estat publicada per Voliana Edicions.

La presentació a la Universitat Catalana d'Estiu de Prada es realitzarà diumenge 21 d'agost, a les 18h, amb el títol  "Xirinacs abans de Xirinacs".

El participants en aquesta presentació seran Anna Arqué (Portaveu de l'ICEC), Jordi Solé (Voliana Edicions), Manuel García (president de la Fundació Randa - Lluís M. Xirinacs) i Antoni Aceves (secretari de la Fundació Randa - Lluís M. Xirinacs)
 
Tots els detalls d'aquesta presentació i de les altres programades (com la del dia 9 de setembre al Memorial 1714 a Barcelona a les 19h) els podeu trobar a https://xirinacs.cat/arxius/312
 
D'altra banda, la Fundació Randa–Lluís M. Xirinacs ha anunciat l'estrena del film "Sis nits d'agost" a Tv3, basat en el llibre de Jordi Lara, que està anunciada per al dilluns, 29 d'agost, a les 22h.

En relació a l'autobiografia de Xirinacs, Voliana Edicions realitzarà una paradeta de llibres a la Vila del Llibre de Malgrat de Mar, els dies divendres 26 i dissabte 27 d'agost de 18 a 24h,
 
 
Valora
Rànquings
  1. “La catalanofòbia existeix i seguirà existint fins que Espanya acabi el seu propòsit: anorrear els catalans a costa de negar-los el dret a escriure la seva història”
  2. Barcelona serà el punt de partida de la flotilla internacional que vol trencar el bloqueig de Gaza
  3. SOS Costa Brava obre el Camí de Ronda de Cap Roig i denuncia la seva privatització
  4. El pont de Santa Cristina d’Aro torna a lluir estelades en plena operació retorn
  5. TV3, instrument d’alienació lingüística i nacional?
  6. L’Ajuntament de Santa Susanna continua abocant aigües freàtiques il·legalment al mar
  7. No n’hi ha prou amb informar en català: cal narrar el país en clau nacional
  8. La plataforma en defensa de la R3 denuncia negligència davant les incidències a Rodalies
  9. EH Bildu: El que va dir Alonso sobre Txiki i Otegi "blanqueja el franquisme"
  10. L’Exèrcit espanyol de Terra patrulla Eivissa en una operació de “dissuasiu” en temps de pau
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid