Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Residus
La Plataforma «Aturem la Incineradora de Juneda» recull donacions per impugnar-ne l’autorització

Impulsen un micromecenatge per cobrir les despeses jurídiques de la denúncia contra l’autorització de la incineradora a Juneda

17/10/2021 Territori

La plataforma «Aturem la Incineradora de Juneda» ha iniciat una campanya online de recollida de donacions per cobrir els les despeses jurídiques de la impugnació a l’autorització ambiental que es va atorgar al març a la planta de tractament de purins Tracjusa.

«Aturem la Incineradora de Juneda» temen especialment les emissions de gasos contaminants que generaria la planta i les micropartícules associades. Per això s'oposen a l’ús de residus com a combustible vol posar un recurs de reposició i un contenciós administratiu a la resolució del que en aquell moment era el departament de Territori, encapçalat pel conseller en funcions Damià Calvet.

Per tal de fer front a despeses judicials, informes pericials i materials de defensa ambiental, la plataforma necessita assolir un total de 8.000€, que s’han començat a recaptar a través del web gofundme.com.

 

 

Valora
Rànquings
  1. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  2. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  5. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  6. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  7. Pensar i fer (4). El joc institucional
  8. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  9. Crida a omplir Urquinaona per exigir millores laborals a Educació
  10. Manifestació a Badalona contra el desallotjament més gran de Catalunya: 400 persones poden acabar al carrer d'un sol cop
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid