Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la República
L'ANC per la Confederació dels Països Catalans

L'Assemblea Nacional Catalana, farà els seus propers plenaris del Secretariat Nacional a València i Perpinyà. Aquest dissabte 9 d'octubre, i coincidint amb la Diada del País Valencià, l'entitat es traslladarà fins a la capital valenciana.

08/10/2021 Política

Seguint amb el fil de les mobilitzacions de l'1, 2 i 3 d'octubre, l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha manifestat que vol incidir en la tasca de reivindicar el conjunt dels Països Catalans. Per aquest motiu, els dos propers plenaris se celebraran al País Valencià i a la Catalunya Nord. Aquestes trobades dels secretaris i secretàries nacionals es fan un cop al mes.

A més, aquest dissabte, amb motiu de la Diada del País Valencià, l'entitat participarà, acompanyada de Decidim, a la mobilització organitzada per la Comissió 9 d'octubre, a les 18 h a la plaça Sant Agustí de València.

Amb la seva participació, l'Assemblea vol fer valdre que és necessària la col·laboració conjunta de la societat civil organitzada i de les diferents entitats d'arreu dels Països Catalans per tal d'assolir l'alliberament nacional i social de Catalunya, el País Valencià i les Illes Balears.

Cal lluitar per defensar la unitat lingüística i cultural, així com la seva diversitat. És imprescindible treballar en la conscienciació, normalització i promoció de la llengua catalana.

"Només si es treballa conjuntament serà possible avançar cap a una major sobirania a cada territori amb l'alliberament dels pobles i la consecució d'un projecte polític comú: la confederació dels Països Catalans", afirma l'enstitat sobiranista

Valora
Rànquings
  1. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  2. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  3. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  8. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  9. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
  10. ✊ NOVETAT EDITORIAL!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid