Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Memòria independentista
Acte a Granollers sobre els 90 anys de Nosaltres Sols!
23/06/2021 Història
La Comissió '90 anys Nosaltres Sols!' portarà a terme un nou acte emmarcat en la campanya  del 90è aniversari per recordar la creació del partit independentista liderat per Daniel Cardona.

El proper acte es portarà a terme a Granollers el dimecres 30 de juny a les 19h, a la Llibreria Anònims (C/Ricomà 57), un referent de la vida cultural i política de la capital del Vallès Oriental. L'acte estarà conduït per Agustí Barrera, membre del Grup d'Historiadors Jaume Compte, i Joan Rocamora i Lluís Quintana, signants del manifest del 90è aniversari i "cardonistes."

El passat mes de març es va fer públic el manifest "Nosaltres Sols! (NS!). Fidelitat a la Terra", que ha anat ampliant signants, per recordar el 90è aniversari de l’organització independentista. Aquesta comissió està formada per historiadors, familiars d’integrants de l’organització, militants de l’independentisme combatiu, i activistes que han trobat necessari fer-ne ressò adequat, especialment a través d’un web divulgatiu: www.nosaltressols.com

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  3. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  4. La màfia castellana
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  7. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  8. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  9. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  10. Tres militants de l’Esquerra Independentista detinguts a Osona en una acció contra el model de grans distribuïdores
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid