Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El lladre de la placa de la Casa de la República la retorna al president Puigdemont

Segons ha informat Carles Puigdemont a les xarxes socials, el lladre de la placa de la Casa de la República l'ha retornada.

23/05/2021 Política
Segons ha informat Carles Puigdemont a les xarxes socials, el lladre de la placa de la Casa de la República l'ha retornada. El text penjat per Puigdemont a Facebook, Istagram i Twitter és el següent: "El noi que va endur-se la placa de la Casa de la República va fer-me arribar, poques hores després de l’error, una carta de penediment i disculpa. Avui ha estat valent i ha vingut a retornar-me la placa. Li agraeixo molt el gest, que l’honora. Dono l’incident per tancat i resolt."
Valora
Rànquings
  1. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  2. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  3. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  4. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  5. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
  6. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
  7. Presenten la versió digital del Direlex, una eina amb més de 18.000 recursos lèxics per revitalitzar el català
  8. L’home que intentà alliberar Lluís Companys
  9. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  10. Tossudament alçats!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid