Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Servei Públic
La CUP denuncia que la Paeria ha accelerat la privatització de serveis públics
15/09/2020 Política

La CUP denuncia que en poc mes d’un any de mandat, el tripartit de ERC, JxCAT i Comuns que governen la Paeria ha dut a terme la privatització de 5 serveis públics, un fet sense precedents en la història de governs municipals.

Així la formació denuncia que no s’ha municipalitzat la gestió de la zona blava, tal com van acordar el 2015 el partit de l’actual alcalde amb el PSC, no s’ha recuperat la gestió pública del recurs residencial municipal per a dones en situació de violència masclista i s’han privatitzat la gestió del control del frau, l'atenció a temporers i les funcions de verificació i control del procediment per atorgar i denegar les llicències urbanístiques que actualment du a terme la Paeria. Un fet que es duu a terme malgrat republicans i comuns en el seu programa ambdues formacions fixaven com prioritari recuperar el control en la gestió d’aquests serveis municipals, duent a terme, actualment, just el contrari.

La formació considera escandalós que aquelles forces que abans defensaven les municipalitzacions siguin ara les primeres a privatitzar els serveis públics, es urgent aturar d’immediat aquesta espiral que aprofundeix en la precarització de les condicions laborals i disminueix la qualitat del servei atès que part del pressupost es destina als beneficis privats.

Per això ha dut a terme diverses iniciatives com presentar al·legacions a l’esmentada ordenança per evitar la possibilitat de privatitzar el servei i d’altres que presentarem en breu.

Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  3. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  4. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  5. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  6. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora, un retrat calidoscòpic"
  7. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  8. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  9. La pressió veïnal força la suspensió del Ple de Sant Just Desvern per la negativa de l’alcalde a posicionar-se sobre la violència policial
  10. Neix el primer Correllengua Agermanat: una flama per a reivindicar la llengua i el territori
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid