Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Periodisme
El Congrés i Assemblea de la Premsa Comarcal es farà a l’Hotel Comtes de Barcelona el 19 de setembre
04/09/2020 Comunicació
Tal com es va anunciar el mes de juliol, l’Associació Catalana de la Premsa Comarcal (ACPC) celebrarà el 10è Congrés de la Premsa Comarcal i la 38a Assemblea de l’entitat el proper dissabte 19 de setembre a Barcelona a l’Hotel Comtes de Barcelona (Passeig de Gràcia 73, Barcelona).

La propera setmana es donanà a conèixer la programació completa d’actes, que com sempre, comptarà amb xerrades de destacats professionals de la comunicació així com amb l’entrega de premis a les millors portades de l’any i el reconeixement a les publicacions associades que compleixen anys.

La jornada servirà també per donar el tret de sortida als actes de celebració del 40è aniversari de l’ACPC, els quals es perllongaran, amb diferents activitats, fins al maig de l’any 2021.

Cal assenyalar que a l’Assemblea només podran assistir associats a l’ACPC, i al Congrés associats i convidats per l’organització. Habitualment l’accés al Congrés és lliure però la situació de pandèmia ens ha obligat a restringir-ho.
 
Pel que fa a les mesures de seguretat es complirà amb tots els requisits establerts per la llei: a l’entrada es prendrà la temperatura i es lliurarà una mascareta a cada participant, les taules del dinar passaran de ser de 12 a 6 persones per poder mantenir la distància, i disposarem de gel hidroalcohòlic  per a la neteja de mans, així com de senyalització demanant que es compleixin aquestes regles.

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  5. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  6. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  7. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  8. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  9. Cal repensar el model sindical
  10. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid