Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
En defensa del territori
Un informe demostra que les obres de l'aeroport de Palma es tracta d'una ampliació encoberta
09/02/2020 Territori
La Plataforma contra l'ampliació de l'Aeroport de Palma ha elaborat un petit dossier que recull les evidències que s'han detectat que apunten a que les obres de l'aeroport de Palma pretenen ampliar la capacitat operativa d'aquest.

L'informe fa un breu recorregut per les normatives i documentació relacionada amb l'ampliació, des del Pla Director (2001) fins l'Estudi d'Impacte Ambiental (2020). S'assenyalen els retalls dels documents que assenyalen que Aena vol ampliar la capacitat de l'aeroport ja que aquest s'apropa al seu límit actual. A més, s'inclouen enllaços als documents estudiats per tal que el/la lector/a pugui comprovar-ho personalment.

Valora
Rànquings
  1. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  2. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  3. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  4. La maldat com a bandera
  5. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  6. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  7. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  8. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
  9. Salvador Vergés i Tejero guanya el 18è Premi Helena Jubany amb el relat Mosca morta
  10. L’ASM, ANC i Decidim-País Valencià denuncien el biaix territorial en les licitacions públiques: 7 de cada 10 s’adjudiquen des de Madrid
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid