Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
En defensa del territori
Un informe demostra que les obres de l'aeroport de Palma es tracta d'una ampliació encoberta
09/02/2020 Territori
La Plataforma contra l'ampliació de l'Aeroport de Palma ha elaborat un petit dossier que recull les evidències que s'han detectat que apunten a que les obres de l'aeroport de Palma pretenen ampliar la capacitat operativa d'aquest.

L'informe fa un breu recorregut per les normatives i documentació relacionada amb l'ampliació, des del Pla Director (2001) fins l'Estudi d'Impacte Ambiental (2020). S'assenyalen els retalls dels documents que assenyalen que Aena vol ampliar la capacitat de l'aeroport ja que aquest s'apropa al seu límit actual. A més, s'inclouen enllaços als documents estudiats per tal que el/la lector/a pugui comprovar-ho personalment.

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  5. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  6. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  7. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  8. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  9. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  10. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid