Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El líder del PP a Catalunya recupera un eslògan de la victòria franquista: "!Ya hemos pasao¡"

El líder del PP a Catalunya recorda un dels eslògans de la victòria franquista. Ha canviat la frase del chotis franquista de Célia Gámez "Ya hemos paso!" ...."No Pasarán decían los marxista..... Ya hemos Pasao" pel  "Cantaban No Pasarán y vaya si pasamos".

20/04/2019 Política

Fa dos dies el líder del PP a Catalunya, Alejandro Fernández, en un míting a Tarragona va dir la frase “La libertad siempre entra por la puerta principal, nunca por la puerta de atrás. Empezaron a cantar “No pasarán”. Y vaya si pasamos. Y volveremos a pasar: esa es la libertad". D'aquesta manera, el líder del PP a Catalunya, Alejandro Fernández, recupera un dels eslògans de la victòria franquista de 1939. Ha canviat la frase del chotis franquista de Célia Gámez "Ya hemos paso!" ...."No Pasarán decían los marxista..... Ya hemos Pasao" pel "Cantaban No Pasarán y vaya si pasamos". 

Ahir l'actor Juan Diego Botto  va fer un tuit dirigit a Alejandro Fernàndez amb el text "“No pasarán” fue y es un símbolo contra el fascismo. Tras “pasar” hubo en España 40 años de dictadura. Este hombre identifica a su partido con ese régimen. Este partido puede perder en votos y ganar las elecciones gobernando en coalición con C’s y Vox. POR FAVOR EL #28A VOTA" que va ser contestat a twitter pel dirigent del PP amb el text "Sr @JuanDiegoBotto:"NO PASARÁN"era lo que nos gritaban los energúmenos totalitarios en la Uuniversidad (SIC) Autónoma de Barcelona. Y pasamos. Y todo el mundo sabe perfectamente que me refiero a eso. Pero el odio le nubla a usted la mente...".

Valora
Rànquings
  1. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  2. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. Poble Lliure i La Forja organitzen dos actes a Arbúcies i Girona amb motiu de la Diada
  5. L’Assemblea Sobiranista reclama expulsar Aena dels aeroports de les Illes
  6. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  9. L’ANC se suma a la concentració del 17-A per exigir la veritat sobre els atemptats
  10. Les entitats memorialistes recorren la declaració de Via Laietana 43 i exigeixen la fi dels usos policials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid