Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El líder del PP a Catalunya recupera un eslògan de la victòria franquista: "!Ya hemos pasao¡"

El líder del PP a Catalunya recorda un dels eslògans de la victòria franquista. Ha canviat la frase del chotis franquista de Célia Gámez "Ya hemos paso!" ...."No Pasarán decían los marxista..... Ya hemos Pasao" pel  "Cantaban No Pasarán y vaya si pasamos".

20/04/2019 Política

Fa dos dies el líder del PP a Catalunya, Alejandro Fernández, en un míting a Tarragona va dir la frase “La libertad siempre entra por la puerta principal, nunca por la puerta de atrás. Empezaron a cantar “No pasarán”. Y vaya si pasamos. Y volveremos a pasar: esa es la libertad". D'aquesta manera, el líder del PP a Catalunya, Alejandro Fernández, recupera un dels eslògans de la victòria franquista de 1939. Ha canviat la frase del chotis franquista de Célia Gámez "Ya hemos paso!" ...."No Pasarán decían los marxista..... Ya hemos Pasao" pel "Cantaban No Pasarán y vaya si pasamos". 

Ahir l'actor Juan Diego Botto  va fer un tuit dirigit a Alejandro Fernàndez amb el text "“No pasarán” fue y es un símbolo contra el fascismo. Tras “pasar” hubo en España 40 años de dictadura. Este hombre identifica a su partido con ese régimen. Este partido puede perder en votos y ganar las elecciones gobernando en coalición con C’s y Vox. POR FAVOR EL #28A VOTA" que va ser contestat a twitter pel dirigent del PP amb el text "Sr @JuanDiegoBotto:"NO PASARÁN"era lo que nos gritaban los energúmenos totalitarios en la Uuniversidad (SIC) Autónoma de Barcelona. Y pasamos. Y todo el mundo sabe perfectamente que me refiero a eso. Pero el odio le nubla a usted la mente...".

Valora
Rànquings
  1. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  2. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  3. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  4. La crisi crònica de l'estat espanyol i unes eleccions que no resoldran res
  5. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
  6. La catalanofòbia continua afeblint l'ús social del català i obliga a repensar les polítiques de normalització lingüística
  7. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
  8. El personal educatiu decidirà en una consulta la continuïtat de les vagues després de l'11-N
  9. El personal de les biblioteques públiques catalanes manté les mobilitzacions per reclamar millores laborals
  10. Àlex Romaguera: «La Transició també s'ha legitimat silenciant les víctimes de la repressió de l'estat espanyol»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid