Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
8-M
Mobilització massiva, reivindicativa i lúdica, a tots els pobles i ciutats de la nació durant la Vaga General Feminista

La CUP torna a demanar la dimissió de Miquel Buch per la reiterada actuacions indiscriminades dels Mossos d'Esquadra

08/03/2019 Gènere

De bon matí, s'han produïts tals de circulació a diverses ciutats del país, hi han piquets informatius a diversos poligons industrials i nombroses barris comercials. A Barcelona, a la Meridiana, Plaça Cerdà, Gran Via, Lesseps i Horta-Guinardó. En aquest punt, el Mossos han actuat contundentment. A Manresa i Terrassa, també s'han viscut moment de tensió. Durant el matí i migdia, s'han marxes i concentracions a la gran majoria de pobles i ciutats del país.

Al migdia, els estudiants universitaris han protagonizat manifestacions massives a Girona, Lleida, Tarragona, Palma, València, Castelló, Elx, Alacant  i Barcelona.

A Barcelona, més de 300 periodistes han exigit un tractament informatiu més "rigorós" als mitjans en els casos de violència masclista.

Les mobilitzacions de jornada reivindicativa feminista van començar ahir al vespre amb nombroses marxes nocturnes no mixtes. Una de les més nombroses es la es va desnvolupar al districte d¡Horta-Guinardó que va aplegar vora de tres mil persones.

La cloenda de la diada de vaga serà aquesta tarda vespre manifestacions a les principals ciutats del país. Molt especialment a Varcelona o séspera la participació de desenes de milers de persones.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  4. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  5. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  6. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  9. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid