Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sanitat
Els Tècnics d'emergències Sanitàries tornen a les mobilitzacions
22/02/2019 Salut

Els Tècnics d'emergències Sanitàries tornen a les mobilitzacions concentrar-se davant l’edifici de CatSalut el pròxim dia 28 de febrer a les 10:30 hores del matí, i ho faran amb la voluntat que es compleixin les seves demandes que no van més enllà d’unes condicions dignes per als usuaris i usuàries del transport sanitari i per als seus treballadors i treballadores, començant pel desbloqueig immediat de la renovació del conveni i la acceptació de la patronal de les millores proposades.

Valora
Rànquings
  1. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines respon a la denúncia rebuda per l'alcalde de Sant Martí Vell
  3. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  4. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  5. Mor la històrica militant independentista Blanca Serra i Puig
  6. In memoriam Blanca Serra i Puig (1943-2026)
  7. 80 anys de la 1a conferència del FNC a Dosrius a la casa pairal d'Esteve Albert el 1946
  8. El fil que no es pot trencar
  9. La transcendència històrica de Blanca Serra (i família)
  10. Blanca Serra: "En política l’adamisme porta a no reconèixer els predecessors d’un pensament o grup: cada grup o partit es creu que ha nascut com una novetat absoluta..."
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid