Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Comunitat universitària
Universitats per la República: "Visca la República! Ara toca defensar-la"

Per a Universitats per la República la República representa una oportunitat única per bastir un model universitari públic, gratuït i de qualitat, que respongui a les necessitats dels estudiants

28/10/2017 Política
Universitats per la República ha celebrat la proclamació de la República. "Per fi el Parlament de Catalunya ha aplicat el mandat popular del referèndum de l’1 d’octubre".

Per a la plataforma el naixement de la República representa una oportunitat única per bastir un model universitari públic, gratuït i de qualitat, que respongui a les necessitats dels estudiants.

En aquest sentit, anima a tothom –en especial a la comunitat universitària– a implicar-se de ple en el procés constituent per assegurar que la futura carta magna garanteixi i asseguri els nostres drets socials, aprofundint en els valors democràtics i construint una República justa i del poble.

També ha fet una crida a la comunitat internacional i a les institucions universitàries d’arreu del món perquè reconeguin de forma immediata el nou Estat sorgit de la voluntat pacífica i democràtica del poble de Catalunya.

Remarca que "La República –així com els drets que ens hem guanyat– s’haurà de protegir: no podem abaixar la guàrdia. Ara cal que defensem la nostra sobirania i les nostres institucions davant els atacs que de ben segur exercirà l’Estat espanyol contra la República Catalana. Sols el poble salva el poble".

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  3. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  4. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  5. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  6. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  7. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  8. Mor Josep Vilarasau i Salat
  9. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid