Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llngua
66 aules de primària opten a guanyar el Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català

La Plataforma per la Llengua lliurarà els premis als guanyadors en un acte que es farà durant el matí a l’Estació del Nord de Barcelona, que presentarà l’actor Toni Albà i al que assistiran més de 900 persones

14/05/2017 Cultura
Aquest diumenge, a partir de les 11.00h del matí, es coneixeran les aules guanyadores del 3r Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català en un acte que es farà a l’Estació del Nord de Barcelona. L'acte, en què s’hi esperen més de 900 persones, la majoria nens i nenes participants al concurs, serà presentat per l'actor Toni Albà, hi haurà l'actuació del grup d'animació musical Xiula que presentarà el videoclip de la cançó Juga, juga!, un tema que reivindica el joc i el lleure en català.

En total, 66 aules d’arreu de Catalunya opten a guanyar un dels 3 premis i 4 accèssits que la Plataforma per la Llengua lliurarà a les propostes de jocs més originals que desenvolupin l'aspecte lúdic i creatiu de la llengua catalana. Tots els jocs que participen al concurs d’aquest any estaran exposats al vestíbul de l’Estació del Nord mentre duri l’acte.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  2. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  3. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  6. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  7. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  8. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  9. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  10. Els sindicats convoquen una concentració davant la Conselleria d’Educació en plena negociació de la vaga indefinida
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid