Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
GIRONA
La Xarxa pels Drets Socials s’afegeix a les mobilitzacions de Celrà contra la presència de l’exèrcit

S’ha organitzat per dilluns una pujada al castell de Sant Miquel al matí i una concentració al vespre davant de l’Ajuntament de Celrà.

17/02/2017 Política

La Xarxa pels Drets Socials s’ha afegit a la convocatòria promoguda per l’Ajuntament de Celrà del proper dilluns dia 20 de febrer contra les maniobres militars que té previst fer l’exèrcit espanyol entre els municipis de Celrà i Girona. D’aquesta manera, les entitats que en formen part han fet una crida pública a participar a la pujada al castell de Sant Miquel, que sortirà a les 8h del matí des de la plaça de l’Església de Celrà i des del Cul de la Lleona de Girona simultàniament; i a la concentració que tindrà lloc a les 19h a la plaça de l’Ajuntament de Celrà.


La XDS considera una provocació aquestes maniobres i mostren el seu rebuig a aquestes, ja que xoquen frontalment amb els valors de la pau i la no violència que promou la Xarxa.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  6. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  7. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  10. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid