Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Santi Vila i David Fernàndez s'enganxen a Twitter

La discrepància gira al voltant de la limitació del salari dels càrrecs públics.

16/11/2016 Política

El PSC va revelar ahir que els consellers i alts càrrecs s’han apujat el sou i cobren dues pagues extra. En relació a això, el conseller de Cultura Santi Vila ha fet una piulada afirmant que és "un disbarat" voler limitar el sou dels càrrecs públics. "Com a servidors públics hem de voler als millors no als més barats!", ha dit.

L'exdiputat de la CUP David Fernández li ha escrit contestant que "tot té un límit" i que confon "el millor amb el més car". En una segona piulada, s'ha lamentat que "així va la cultura, molta catedral i poc barri".

Després d'això el conseller no ha tornat a contestar.

Valora
Rànquings
  1. La policia local de Lloret intimida a una ciutadana que volia penjar una estelada
  2. La Trobada de Dones dels Països Catalans al País Valencià reforça la coordinació feminista i nacional
  3. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  4. Commemoració del 50è aniversari de l’assassinat d’Oriol Solé Sugranyes en la 91a concentració de Via Laietana 43
  5. Les continuïtats de l’independentisme
  6. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  7. El Correllengua i la Franja.
  8. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  9. "PSUC, PSAN, PTE... no trepitgeu al pobre obrer"
  10. Reivindiquen que el "dia de les bromes" sigui l'1 d'abril
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid